SİYASET

Salih Tuna : Günahını alamam

Tarih
27 Mart 2019
İzlenme
Kişi
Yazar
Salih Tuna

Cumhur İttifakı'nın (AK Parti ve MHP) 31 Mart seçimini "beka" mesabesinde gördüğü hepimizin malumu.
Buna mukabil...
Millet İttifakı ise (CHP, Meral Hanım'ın İP'i ve gizli ortak HDP) "bekayla alakası yok, sadece belediyecilikten ibaret" diyor.
Kaç zamandır bunu tartışıyoruz.
Sizi bilmem ama ben (hadi "yoruldum" demeyeyim de) ikrah ettim.
Mevzubahis "vatan" olmazsa, yani, belediyecilikten ibaret olsa tek kelime yazmazdım.
Belediyecilik yapmalarından geçtim, sadece seçmenin tercihine saygı duyacaklarını, "kaosa yatırım" yapmayacaklarını ilan etsinler yeter.
Bu köşecikte 4 ay evvel şöyle demiştim:
Kılıçdaroğlu 'seçim sonuçları ne olursa olsun, kazansak da kaybetsek de halkın tercihlerine saygılıyız' desin.../ Her halükârda anayasaya bağlı olduğunu ilan etsin...
Bir de mümkünse terör örgütlerine (FETÖ ve PKK) mesafeli olduğunu ortaya koysun... / Hülasa, 'iç savaş' çağrısının örtük ifadesi mesabesindeki 'taşlı sopalı direnme hakkı' söylemlerinden vazgeçsin.../ Benim oyum CHP'ye..."

***


Kandil'den CHP ve İP ittifakına gelen destek mesajları şayet size bir şey anlatmıyorsa...
Mahut ittifakın onca PKK'lı adayı bir şey ifade etmiyorsa...
FETÖ'cü kaçak Ekrem'lerin umudu haline gelmek midenizi bulandırmıyorsa...
Yapacak pek bir şey yok.
Yine de uyuyor numarası yapmıyorsanız şuncağızı söyleyeyim:
Mesele belediyecilikten ibaretse, CHP hiçbir hizmet vermediği halde İzmir'de çeyrek asırdır neden kazanıyor?
Önümüzdeki seçimin belediye başkanı seçmenin ötesinde anlamı yoksa liyakate, ehliyete, tecrübeye bakmanız gerekmez mi?
Cumhur İttifakı'nın İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Binali Yıldırım'ı tanımıyorsanız...
Yaptığı hiçbir köprüden, geçitten, tünelden de geçmemişseniz...
Açın bir arama motorunu, adını soyadını yazın bakın; yaptığı hangi hizmetler çıkacak karşınıza.
Bir de CHP'nin adayını yazın, bakın!
Aynı karşılaştırmayı Ankara için de yapabilirsiniz.

***


Bu seçim "beka" seçimi değil ama beka benim için de önemlidir, diyorsanız...

yazının devamı

YORUM YAPIN

Yorumlarınız editörlerimiz tarafından okunup onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

YORUMLAR

  • hursit dilaver 3

    28 Mart 2019 17:22
    0 0
    HADİ BAKALIM.ZATEN 1 NİSAN SABAHINA KALMADAN , 31 AKŞAMI BUNLAR KAYBETTİKLERİ HER SANDIKTA NELER EDECEKLER GÖRÜN. HELE TKP,DHKPC,PKK,PYD,FETÖ DESTEKLİ MİLİTAN TAYFA O AKŞAM SABAHA KADAR AYAKTA OLACAK. bir de o gece ve ertesi şu MAPUSTAKİ FETÖCÜLERE DİKKAT. BAKIN HİÇ SESLERİ ÇIKMIYOR. DEMEK BEKLİYORLAR. PKK İLE KARDEŞ KARDEŞ SEÇİM AKŞAMI YA DA SABAHINI BEKLİYORLAR.
  • hursit dilaver 2

    28 Mart 2019 17:21
    0 0
    bakın CHPlilere NASIL DA PERVASIZ KONUŞMALARI VAR. PARTİYMİŞ, SEÇİMMİŞ, DEMOKRASIYMİŞ, MİLLİ İRADEYMİŞ..umurlarında değil.seçim kazanmanız ne ifade ediyor. BÜROKRASİYE LAF GEÇİREMEDİKTEN SONRA.UNUTMAYIN. AKLINIZA SOKUN. BÜROKRASİ CHPYİ BİLİR, TANIR. SİZ SIRADAN DÜNYALI,ÖLÜMLÜSÜNÜZ. UNUTMAYIN EMİ CANLARIM.
  • hursit dilaver 1

    28 Mart 2019 17:20
    0 0
    bakın 1930larda gazi paşayı çankayaya gönderen ismet paşa, öyle bir bürokratik sistem kurdu ki, acep ingiliz devlet-i fehimanesi mi diyorum. ve şimdiye kadar zerre sarsılmadı. ulan kaç parti geldi geçti.hepsi asıldı,pıstı, korktu,kimisi de cintonik gibi şeddesiyle biat etti, aga babası gibi.
  • hursit dilaver 2

    28 Mart 2019 17:12
    0 0
    fuat uğurdaki cesaret de bizimkilerin hiç birinde yok. bir de cem küçük. 2-3 günden beri programlarını dinleyin TGRTde de anlayın uyuzluğunuzu. nasıl iktidar olduğunuzu,ASLA HİÇ BİR DEVLET KURUMUNDA SÖZÜNÜZÜN GEÇMEDİĞİNİ ANLAYIN.1050DEN BERİ BÖYLE.(elbet benim yorumlarımdan nasiplenmediyseniz CHP-Devlet- köylü- ahali, öküz anadolulu,beyaz yakalı ne demek görürüsünüz. 60 ihtilalinde kurulan sistemi görürsünüz.
  • hursit dilaver

    28 Mart 2019 17:08
    0 0
    bizim mahallenin ezikliği, pısırıklığı, alttan almacı korkaklığı, neme lazımcılığı,aman onlar gibi olmayalım uyuzluğu ile 1950den beri böyle mıymıntı halindeyiz. ulan tvlerde bile hep dayağı bizimkiler yiyor.NEYSE GALİBA CEM KÜÇÜK İLE FUAT UĞUR AKILLANMIŞ. CHPNİN NE OLDUĞUNU ANLAMIŞLAR DA 2 GÜNDEN BERİ TGRTDE Kİ PROGRAMINI DİNLEYİN.VE CHP NEDİR ANLAYIN. FUAT UĞUR SIKI BİR ATACIYDI YANİ.. ONA GÖRE.
  • hursit dilaver 2

    27 Mart 2019 23:24
    0 0
    hem sen beni dinle. bak ismet paşa kızı özden hanıma ne demişti..LOZANDA BİZE 100 YILLIK BİR NEFES ALMA SÜRESİ VERDİLER. süre doldu.şimdi artık BEKA başladı.ama lozan devşirmelerinin ingiliz muhibleri ve bağlılarının umuru mu. efendilerinin ayaklarının türabı olmuşlar. def-i haceti olmuşlar.kraliyet ne derse o.MHP ile, baykalla muhsinle başlıyan bir süreç bu.temeli de 28 şubatta başladıi 17-25ler, MIT tırları, 15 temmuzlar ve partilerin birleştirilmesi falan hep çattamhous işidir.
  • hursit dilaver

    27 Mart 2019 23:20
    0 0
    ilahi salih. BEKA dediğin şey CHPnin umuru mu ya da İP hele HDPnin. saadet için zaten BEKA çantada keklik. hala anlamadınız. bari benim yorumlarımdan nasiplen kardeşim. bunların BEKA derdi olmaz. çünkü LOZANDA BU PLANLANMIŞTIR.. DEVLET-İ FEHİMANE NE DEDİYSE O. h
  • HAK DAVA

    27 Mart 2019 16:51
    2 0
    ANLADIK BİZ KARDEŞİM MERAK ETME SEN MİLLETE İZLİYOR BUNLARI SANDIKTA GÖRÜCEZ HEPSİNİN SURATINI 340 TANE PKK LI TERÖRİSTİ ADAY GÖSTERENLER OY VERENLERİN DİNİNDENDE KANINDAN DA NAMUSUNDAN DA ŞÜPHE EDERİM BEN
YAZARIN DİĞER MAKALELERİ Tümü
BU KATEGORİDEKİ DİĞER MAKALELER
ÖNE ÇIKANLAR Tümü
YAZARLAR
SESLİ MAKALE YAZARLARI

Copyright © 2019 Sesli Makale - Tüm Hakları Saklıdır.

Rta Yazılım

; ;