GÜNCEL

Ahmet Hakan : Hepimiz aynı gemideysek

Tarih
11 Ağustos 2018
İzlenme
Kişi
Yazar
Ahmet Hakan

- “Hepimiz aynı gemideyiz / Hepimiz aynı gemide değiliz” şeklinde yürütülen saçma, mantıksız, sersem, şapşal, gereksiz, kof tartışmaya son vermeliyiz.

*

- Kaptan ve mürettebatın gemiyi sağ salim limana ulaştırmak gibi bir yükümlülükleri olduğunu ve bu yükümlülüklerinin hiçbir gerekçeyle askıya alınmaması gerektiğini asla unutmamalıyız.

*

- Gemi yolcularının geminin akıbetinden endişelenmeye ve “Önlem al kaptan”diyerek talepte bulunmaya hakları olduğunu kabul etmeliyiz.

*

- Endişe eden ve çözüm talep eden gemi yolcularına “gemi haini” dememeliyiz.

*

- “Gemi batsın, bu iktidar gitsin” diye dua edenin şapşallığı ile “Geminin akıbeti önemli değil, önemli olan iktidarın akıbeti” diyenin şapşallığı arasında pek bir fark olmadığını görmeliyiz.

*

- Gemiyi batırmak isteyenlerden ve gemi dışı koşullardan şikâyet etmenin hiçbir derde devâ olmadığını hepimiz görmeliyiz.

*

- “Tamam, gemimizi batırmak isteyenler var ama gemiyi batırmak isteyenlere karşı bu zamana kadar neden etkili önlemler almadık? Hepsinden daha önemlisi, bizim gemi niye bu kadar kolay su alıyor?” sorularını açık yüreklilikle sormalıyız.

*

- Hepimiz elbirliğiyle geminin batmamasını sağlamak için en rasyonel, en akılcı, en gerçekçi, en sonuç alıcı önlemlerin alınmasına katkı sunmalıyız.

 

‘ONLARIN DOLARI VARSA BİZİM ALLAHIMIZ VAR’ NE DEMEK?
Cumhurbaşkanı Erdoğan aynen şöyle dedi:

“Onların dolarları varsa bizim de halkımız, hakkımız, Allahımız var”.

yazının devamı

YORUM YAPIN

Yorumlarınız editörlerimiz tarafından okunup onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

YORUMLAR

  • Sosyolog

    14 Ağustos 2018 01:26
    0 0
    Adam lise1 felsefesi yapmış. Kafası güzelken yazmış sanırım
  • HAK DAVA

    13 Ağustos 2018 16:19
    2 0
    ULAN YAVUŞAK SEN ÖNCE Bİ ; ERDOĞANI ANLAMA KLAVUZUNU OKUDA ONDAN SONRA YAZI KALEME AL DAHA SEN ANLAMAMIŞSIN Kİ ERDOĞANIN DEDİKLERİNİ ÇIKIYOSUN BURDA SAÇMA SAPAN APSÜRT FİRKİRLERİNİ ERDOĞAN SÖYLEMİŞ GİBİ ANLATIYORSUN ULAN SİZİN NASIL BİR KAHPE OLDUĞUNUZU BU MİLLET BİLİYOR O YÜZDEN DE İT ÜRÜR KERVAN YÜRÜR DEYİP GEÇİYOR YAZILARINIZA KONUŞMALARINIZA DENYO
  • DADAŞ

    13 Ağustos 2018 09:53
    2 0
    Konuştuğunda batan , yazdığında battığı yerde çırpındıkça çırpınan başka bir yazar daha görmedim AHMET HAKAN ' ı gördüğüm kadar...
  • Fguler

    11 Ağustos 2018 14:10
    6 0
    Geminin su almasında senin rolün yokmu Ahmet hakan Saz çalldırdığın günleri bi zahmet olmazsa düşün Ahmet Hakan hiç öz eleştirini okumadık Ahmet hakan
  • Asena

    11 Ağustos 2018 11:59
    8 0
    Bu nasilyorum? Bu zat nasil köse yazari olmus? Anlamadim gitti.
  • Nazan

    11 Ağustos 2018 11:08
    6 0
    Hürriyet gastesi satıldıktan sonra düzelir demiştim ama hala böyle İbişleri tutmaya devam ediyor
YAZARIN DİĞER MAKALELERİ Tümü
BU KATEGORİDEKİ DİĞER MAKALELER
YAZARLAR

Copyright © 2018 Sesli Makale - Tüm Hakları Saklıdır.

Rta Yazılım

; ;